- Marketing i Reklama
- 30 kwietnia 2020
- 0
8 wskazówek - Instagram dla małych firm
Platformy mediów społecznościowych przychodzą i odchodzą, ale garstka - w tym Instagram - pojawiają się tutaj, aby pozostać. Jak Twoja mała firma może ustanowić obecność i zaangażować się zarówno z obecnych, jak i potencjalnych klientów?
Po pierwsze, w przypadku, gdy masz wątpliwości, czy Instagram jest wart Twojego czasu, wiedz, że jest to szczególnie ważne, jeśli Twoja baza klientów jest w wieku poniżej 30 lat, ponieważ prawie 60% z 18-29-latków jest na Instagram.
Wciąż nie jesteś przekonany? Z 700 milionami użytkowników miesięcznie i najlepszym wskaźnikiem zaangażowania marki wśród wszystkich platform społecznościowych - tak, w tym Facebook-Instagram może być wyjątkowo skutecznym narzędziem w Twoim arsenale mediów społecznościowych.
Co następuje to kilka wskazówek, które pomogą Ci zacząć na Instagram i dać swój mały biznes impuls poprzez jeden z najbardziej wizualnie wspaniałe i interaktywne opcje mediów społecznościowych dostępnych.
1. Curb Appeal
Pierwsze wrażenia online zajmują mniej niż dwie dziesiąte sekundy, więc zacznij kuratorować swoją obecność w Instagramie za pomocą swojego profilu. Twoje zdjęcie powinno być łatwo identyfikowalne z Twoją marką; używanie logo Twojej firmy ma największy sens, ale możesz być również kreatywny tak długo, jak wizerunek wyraźnie reprezentuje Twoją firmę.
I nie zaniedbuj swojego bio! Instagram jest na przygodny koniec mediów społecznościowych, więc mniej poważne i bardziej emoji-sprinkled biosy są powszechne. Twoim ogólnym celem jest, aby wyjaśnić, kim jesteś i co robisz w najlepszy sposób, aby osiągnąć swój cel społeczności.
Ponadto, ze względu na koncentrację Instagram na wizualnej, udany profil jest często nie tylko jasne i pouczające, ale także przyjemne dla oka. Krótkie zdania - nawet punkty kulowe - i pionowe odstępy są użytecznymi technikami.
Ostatnie rozważania na temat twojego bio: Jest to jedyne miejsce, w którym można umieścić klikalny link na Instagram. Podczas gdy najbardziej oczywistym wyborem jest strona docelowa Twojej witryny, możesz również umieścić link do konkretnej strony kampanii (następnie promowanej poprzez posty), swojej najnowszej treści online, lub gdziekolwiek indziej, co ma sens dla Twojej firmy.
2. Konto biznesowe
Skorzystaj z funkcji profilu działalności firmy Instagram. Dzięki temu, można umieścić adres e-mail, numer telefonu, i adres fizyczny dla Twojej firmy, a także mieć dostęp do narzędzi analitycznych i możliwość promowania swojej firmy.
Instagram for Business blog jest doskonałym miejscem, aby zobaczyć, jak inne firmy korzystają z platformy.
3. Treść jest królem
Tak jak w przypadku każdego aspektu swojej obecności online, jakość treści na Instagram jest tym, co przyciąga i utrzymuje zwolenników. Zacznij wypełniać swoją galerię natychmiast, nawet zanim zrobisz publiczne pchnięcie.
Spójrz na swoich konkurentów, aby zobaczyć, jakie rodzaje obrazów wygenerowały największe zainteresowanie i interakcję. Nie po prostu skopiować te, oczywiście, ale użyć tych informacji, aby dowiedzieć się, co działa najlepiej na Instagram.
Więcej szczegółów na temat treści znajduje się nieco dalej, ale tutaj warto wspomnieć, że tylko wysokiej jakości zdjęcia powinny pojawiać się z załączoną nazwą Twojej firmy. Dzięki technologii w kieszeni nie musisz zatrudniać profesjonalnego fotografa, a w Internecie jest niezliczona ilość wskazówek i sztuczek fotograficznych dla użytkowników zarówno iPhone'a jak i Androida.
4. Bądź kreatywny
Zdjęcia produktów i filmy wideo (zarówno wyświetlające jak i demonstrujące ich wykorzystanie) są najbardziej oczywistym rodzajem treści, które możesz opublikować, ale poza tym, oto kilka innych pomysłów:
- Historie: Funkcja, która pozwala na dzielenie się filmami lub zdjęciami, które znikną po 24 godzinach; pozwala to zagłębić się w historię i poświęcić mniej czasu na jej tworzenie i doskonalenie.
- Za kulisami: Tego typu posty dają zwolennikom zerknąć na to, jak rzeczy działają w Twojej firmie, zwłaszcza umieszczając twarze na marce, i mogą być niezwykle skuteczne.
- Cytaty, które rezonują z twoimi zwolennikami: Program taki jak Canva może pomóc Ci stworzyć atrakcyjne obrazy z cytatami na nich.
- Konkursy/podarunki: Rozdawanie darmowych rzeczy jest zawsze hitem, a na Instagram, które mogą obejmować konkurs dzielenia się zdjęciami z hashtag specjalnie stworzony dla niego; można również po prostu mieć ludzi komentarz lub jak ty na Instagram, aby wziąć udział w konkursie.
Który porusza temat podpisów postów: Ponownie, Twój głos powinien być spójny, ale napisy mogą być wykorzystywane na różne sposoby, od zwykłego wyjaśnienia obrazu do angażowania się z publicznością bezpośrednio poprzez zachęcanie do odpowiedzi.
5. Znajdź swoich zwolenników
Najłatwiejszym sposobem na znalezienie docelowej grupy odbiorców jest wyszukanie konkurencji i sprawdzenie, kto za nią podąża. Podoba im się i komentuje ich zdjęcia, aby zostać zauważonym, ale upewnij się, że w inny sposób również się z nimi zaangażujesz, szczególnie odpowiadając na komentarze pozostawione na zdjęciach. Wszyscy w mediach społecznościowych wolą prawdziwą interakcję niż komentarze typu spam.
Zachęcaj swoich naśladowców do zamieszczania informacji na temat Twojej marki i odwdzięczaj się im za to, dzieląc się z nimi swoimi treściami. Interakcja z podobnymi markami może być również dobrą strategią.
6. #Hashtags
Czy kochasz czy nienawidzisz znaku funta, po którym następują (jedno lub więcej) słowa, hashtag stał się dla użytkowników podstawowym sposobem na zlokalizowanie treści i kont istotnych dla ich zainteresowań. Posty z co najmniej jednym hashtagiem zyskują ponad 12% więcej zaangażowania niż te bez nich.
Aby uzyskać szerszą perspektywę, sprawdź Hootsuite's The Complete Instagram Hashtag Guide for Business i, dla identyfikacji hashtagów, które będą najbardziej istotne dla Twojej firmy, usługa taka jak Websta może pomóc.
7. Publikuj często i konsekwentnie
Aktywne konto Instagram będzie widzieć więcej zaangażowania niż jedno z sporadycznych postów i luk w komunikacji. Instagram jest nieco odstające wśród platform mediów społecznościowych, choć w tej spójności jest ważniejsze niż dokładnie jak często pisać.
Więc czy publikować raz dziennie (jak większość firm) lub raz na godzinę (OK, to chyba przesada), należy trzymać się w tym tempie, aby utrzymać swoje zwolenników zaangażowanych.
8. Analizuj i bądź informowany
Po uruchomieniu konta, obserwuj co działa, a co nie, i dostosuj swoje metody. Oprócz wewnętrznej analizy, zwróć uwagę na ciągle zmieniające się algorytmy Instagramu, które również będą miały wpływ na sposób korzystania z platformy.
Tak więc, teraz masz kilka wskazówek, które pomogą Ci dostać się do pracy, a to jest dopiero początek. Po zapoznaniu się z Instagramem, można zacząć eksperymentować z płatnymi reklamami i wiele innych zabawnych aspektów platformy.
Najnowsze Artykuły
- Copywriting
- 7 września 2022
- 0