- Marketing i Reklama
- 30 kwietnia 2020
- 0
Jak używać LinkedIn do budowania swojej firmy i znajdowania klientów
LinkedIn jest najlepszą platformą społecznościową dla firm. Strona cieszy się ogromną popularnością wśród profesjonalistów, a według Hootsuite ma ponad 675 milionów użytkowników miesięcznie i 30 milionów firm.
Jeśli budujesz firmę, to musisz być na LinkedIn. To właśnie tam możesz generować leady i zwiększać sprzedaż zarówno wśród klientów B2B jak i B2C.
Nie możesz po prostu zarejestrować się w LinkedIn, stworzyć swój profil firmowy i oczekiwać, że pojawią się w nim wskazówki. Istnieją kroki do budowania biznesu na stronie. Jeśli nie wiesz od czego zacząć, oto kilka prostych technik, które można wykorzystać do rozpoczęcia budowy firmy na LinkedIn dzisiaj.
Wzmocnij swój profil
Aby uzyskać idealne wyniki sprzedaży, upewnij się, że Twój profil wygląda świetnie. Dodaj wszystkie informacje o swojej firmie, załaduj wysokiej jakości logo i zdjęcie okładki, link do swojej strony internetowej oraz zamieszczaj aktualizacje na swojej stronie.
"Wyjaśnij dokładnie, dlaczego jesteś najlepszy w swojej przestrzeni i co robisz, aby pomóc ludziom", mówi Wayne Breitbarth, głośnik, autor i konsultant w Power Fomula LLC. "Dołączaj referencje wideo od swoich szczęśliwych klientów oraz linki do swojej strony internetowej i innych cennych informacji - wszystko, co zachęci ludzi do skontaktowania się z Tobą".
Według Breitbartha, należy dołączyć słowa kluczowe SEO, które są istotne dla Twojej firmy, ponieważ, podobnie jak Google, LinkedIn jest również wyszukiwarką. "Algorytm wyszukiwania LinkedIn daje pierwszeństwo słowom kluczowym w nagłówku, tytułach zawodowych i dziale umiejętności", wyjaśnia.
Skorzystaj z Nawigatora Sprzedaży
LinkedIn Sales Navigator to narzędzie premium, które zaczyna się od 64,99$ miesięcznie i może być używane do wyszukiwania leadów sprzedaży. Możesz zobaczyć, kto przeglądał Twój profil, wysyłać 20 wiadomości e-mail miesięcznie, zapisać 1500 leadów sprzedażowych, uzyskać rozszerzony dostęp do sieci LinkedIn i wiele innych. Podczas budowania biznesu na LinkedIn, Sales Navigator ma kluczowe znaczenie.
Według Gootenberga, po nawiązaniu kontaktu z działem sprzedaży, należy nawiązać prawdziwe połączenie. Dowiedz się, co trzyma ich na nogach, bądź otwarty i otwarty na to, co masz nadzieję osiągnąć, zapytaj, czego chcesz bezpośrednio, i bądź dla nich wartościowy".
"Ciężko będzie znaleźć każdego, kto nie jest zajęty", mówi. "Wiesz co sprawia, że ludzie przestają robić to co robią i słuchają? Kiedy przynosi im to korzyści. Ponieważ już rozumiesz ogólne potrzeby przed połączeniem z perspektywą, powinieneś już wiedzieć, jak możesz pomóc. Prowadź z tym. A jeśli możesz, stwórz kopię zapasową z danymi, studiami przypadków i zeznaniami", mówi Gootenberg.
Pobierz konto Premium
Jeśli nie możesz zapisać się do Sales Navigator podczas budowania małej firmy, to przynajmniej załóż konto Premium LinkedIn, które zaczyna się od 29,99$ miesięcznie.
"Większość ludzi może być bardzo efektywna na LinkedIn z darmowym kontem", mówi Breitbarth. "Jednak ograniczenia dotyczące liczby wyszukiwań w miesiącu kalendarzowym i możliwości sprawdzenia, kto oglądał Twój profil, to częste powody, aby przejść na konto Premium".
Weź Rozmowę w trybie offline
Aby rozpocząć budowę udanego biznesu na LinkedIn, trzeba zrobić więcej niż tylko rozmawiać z leads sprzedaży przez InMail cały dzień. Zamiast tego, należy skupić się na pielęgnowaniu swoich przewodów offline, aby naprawdę przypieczętować transakcję.
"Kiedy zauważysz, że buduje się zaufanie, powinieneś wyłączyć tę rozmowę w trybie offline" - mówi Jose Gomez, współzałożyciel Evinexu. "Zbyt długie prowadzenie rozmów online jest dużym błędem". Nie zapominajcie, że większość transakcji będziecie zamykać przez telefon lub na kawę z potencjalnymi klientami, zamiast wysyłać wiadomości online".
Poświęć czas na to każdego dnia
Tak jak inne portale społecznościowe, nie możesz po prostu ustawić go i zapomnieć o nim na LinkedIn. Codziennie poświęcaj na to czas, nawet jeśli jest to tylko kilka minut, a zaczniesz czerpać z tego korzyści.
"LinkedIn to potężna platforma, na której wydostaniesz to, co włożysz", mówi Scott Ingram, założyciel i dyrektor generalny Sales Success Media. "Jeśli uważasz, że jest to właściwe dla Ciebie, to zobowiąż się do konsekwentnego spędzania tam czasu każdego dnia". Dwie 15-20 minutowe sesje dziennie to naprawdę dobre miejsce na początek."
Zostań Myślowym Liderem
"Uczestnicy przychodzą na platformę z zamiarem zbudowania swojej sieci, szukają wglądu, zasobów i wsparcia, a także znajdują pracę i/lub wykwalifikowanych kandydatów na stanowiska pracy", mówi Katie Gootenberg, założycielka firmy Digitally Enhanced. "Dzięki temu właściciele firm, którzy właściwie wykorzystują platformę, mają niepowtarzalną okazję, aby zająć pozycję lidera myśli, pokazać szeroki zakres swojej wiedzy i sieci kontaktów, nawiązać i pielęgnować bardziej osobiste relacje za pomocą środków technicznych oraz wykorzystać ją do pozyskiwania, przyciągania i pielęgnowania leadów".
Tworząc solidny profil, kucie połączeń LinkedIn, honowanie na leads sprzedaży, i wkładając czas na budowę biznesu na stronie, można stać się sukcesem na i poza platformie społecznej w mgnieniu oka.
Najnowsze Artykuły
- Copywriting
- 7 września 2022
- 0