- Pozycjonowanie stron
- 30 kwietnia 2020
- 0
Strategia SEO: Rankingi wyszukiwarek
SEO to skrót od "search engine optimization" (optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych). Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek oznacza próbę wyświetlenia jej na górze strony z wynikami wyszukiwania za każdym razem, gdy konkretne słowo kluczowe zostanie wpisane w pole zapytania.
Wyszukiwarki posiadają dwa rodzaje ofert: płatne, które zazwyczaj są wyróżniane jako "linki sponsorowane" oraz organiczne.
Oferty organiczne
Listy w organicznych wyszukiwarkach to te, które pojawiają się na środku strony. Wyszukiwarki napędzane przez pająki, takie jak Google¨, Yahoo!¨ i MSN¨, używają "robotów" lub "crawlers" do oceny stron internetowych w Internecie. Roboty "pająk/czołganie" każdej strony i "wynik" strony na podstawie tego, jak istotne są one. Wynik strony internetowej lub umieszczenie w wyszukiwarce napędzanej pająkiem pochodzi z setek zmiennych, takich jak popularność linków, gęstość i częstotliwość występowania słów kluczowych w treści strony, kodu HTML, tematów stron i innych. Będziesz chciał skupić się na wielu kryteriach, aby dobrze pozycjonować się wśród głównych wyszukiwarek. Oto dwa z najbardziej wpływowych czynników:
1. Link Popularność
Wyszukiwarki internetowe z napędem pajęczynowym używają robotów do pająkowania stron internetowych w Internecie, poruszając się po linkach od strony do strony. Wynik strony internetowej lub miejsce w wyszukiwarce pająk napędzany jest pochodną setek zmiennych, takich jak popularność linków, popularność kliknięć, gęstość słów kluczowych, tematów stron internetowych i więcej.
Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką napędzaną przez pająki. Jej baza danych zawiera obecnie około 4 miliardów stron zindeksowanych i jest znana z wyszukiwania najistotniejszych informacji. Kiedy Google pajęczyny internetowe, odnajduje strony, podróżując przez linki. Im więcej witryn zawiera linki do Ciebie, tym ważniejsze są Twoje treści w wyszukiwarkach. Powinieneś skupić się na tym, aby wiele ważnych stron zawierało linki do Twojej strony. Można to zrobić na wiele sposobów: przesyłać do katalogów online, wymieniać się linkami z partnerami biznesowymi i stronami związanymi z branżą lub uczestniczyć w tworzeniu linków.
2. Zawartość strony
Pająki wyszukiwarek mogą pajęczkować tylko przez tekst. Będą one używać treści na Twojej stronie, aby określić, o co chodzi z Twoją stroną, co z kolei pomoże zdecydować, jak wysoko Twoja strona zostanie sklasyfikowana pod względem konkretnych słów kluczowych, gdy odwiedzający wpiszą je do wyszukiwarek. Z tego powodu, badanie słów kluczowych jest krytyczne dla uzyskania najlepszego pozycjonowania w wyszukiwarkach.
Musisz wiedzieć, ile osób poszukuje Twoich fraz kluczowych i z jaką konkurencją zmagasz się, próbując uzyskać najwyższe miejsce w wynikach wyszukiwania. Badania nad słowami kluczowymi, pisanie tekstów, nadsyłanie zgłoszeń i analiza witryny są zawarte w naszych pakietach optymalizacji dla wyszukiwarek.
Dlaczego Search Engine Optimization?
Badania dowiodły, że najlepsze umieszczenie w wyszukiwarkach generalnie zapewnia bardziej korzystny zwrot z inwestycji w porównaniu do tradycyjnych form reklamy, takich jak poczta ślimakowa, reklamy radiowe i telewizyjne. Optymalizacja w wyszukiwarkach jest podstawową metodą zarabiania gwarantowanych 10 najlepszych lokat w wyszukiwarkach. Dowiedz się więcej o procesie optymalizacji w wyszukiwarkach i przedyskutuj strategię marketingową dla Twojej witryny, kontaktując się dziś ze specjalistą od wyszukiwarek. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o usługach SEO od Network Solutions.
Oferty płatne
Program Yahoo!'s Pay-Per-Plick (PPC) pokazuje płatne reklamy na górze i po prawej stronie stron wyników. Strony internetowe, które się tu pojawiają, licytują się na frazy kluczowe i płacą Yahoo!¨ niewielką opłatę za każde kliknięcie w reklamę. Im więcej licytacji za frazę, tym wyższe ogłoszenie pojawi się na stronie wyników. Yahoo! PPC to świetny sposób na szybkie przeniesienie ruchu na Twoją stronę internetową. Możesz ustawić dzienny budżet. Kiedy zmaksymalizujesz swój budżet, Yahoo! zatrzyma Twoją reklamę na resztę dnia.
Kompleksowa kampania marketingowa w wyszukiwarkach internetowych może obejmować zarówno organiczną optymalizację dla długoterminowego sukcesu, jak i kampanię pay-per-click dla natychmiastowych wyników. Zapraszamy do kontaktu z konsultantem ds. marketingu w wyszukiwarkach pod numerem telefonu 1-877-438-8599. Pomożemy Ci stworzyć strategię marketingową na potrzeby Twojej strony.
Każdy organiczny ranking wyszukiwarek kładzie nacisk na czynniki zmienne, takie jak wygląd i układ, gęstość słów kluczowych i liczba odpowiednich stron, które do niego prowadzą. Wyszukiwarki internetowe stale aktualizują i udoskonalają swoje algorytmy rankingowe w celu indeksowania najistotniejszych stron. Inne zmienne, które mają wpływ na pozycjonowanie w wyszukiwarkach to m.in:
- Słowa kluczowe: Wybór właściwych słów kluczowych jest krytyczny dla sukcesu SEO.
- 301 Redirect: Podstawowy, przyjazny dla wyszukiwarek sposób na przekierowanie nazwy domeny.
- Link Popularność: Praca w celu zwiększenia ruchu poprzez wymianę lub uzyskanie linków z wielu wysokiej rangi witryn.
- Motywy internetowe: Stwórzcie bogatą w treści stronę podzieloną na "tematy".
Najnowsze Artykuły
- Copywriting
- 7 września 2022
- 0