- Pozycjonowanie stron
- 30 kwietnia 2020
- 0
Podstawy SEO dla małych przedsiębiorstw
Kiedy klient mówi: "Znalazłem cię, kiedy wyszukiwałem online", możesz podziękować za optymalizację strony pod kątem wyszukiwarek (SEO).
SEO to proces zwiększania ruchu na Twojej stronie internetowej, który pomoże Ci zapewnić, że Twój biznes pojawi się na szczycie wyników wyszukiwania.
Zrozumienie podstaw SEO jest ważne, ponieważ zgodnie z Zero Limit Web, pierwszych pięć organicznych wyników wyszukiwania stanowią nieco ponad dwie trzecie wszystkich kliknięć na stronach internetowych. Aby przechwycić ten ruch, musisz upewnić się, że Twoja strona zawiera terminy wyszukiwania, których używają Twoi klienci, aby znaleźć takie firmy jak Twoja.
"Kiedy większość ludzi szuka usługi lub produktu, pierwszą rzeczą, którą robią, jest wyszukiwanie hasła plus "usługa blisko mnie", wyjaśnia Alexander Kehoe z firmy projektującej strony internetowe Caveni.
Oto pięć rzeczy, które możesz zrobić, aby upewnić się, że twoja firma zostanie znaleziona w takich poszukiwaniach.
Przeprowadzenie audytu SEO
Proces audytu stanowi punkt odniesienia, który można wykorzystać do opracowania strategii SEO. "Odkryjesz, które słowa kluczowe lub frazy wypadają naturalnie dobrze, a także jak wyszukiwarki, takie jak Google, poruszają się po Twojej stronie, wraz z wszelkimi problemami, jakie mogą być związane z indeksowaniem Twoich stron", mówi Stacey Kehoe z agencji marketingu cyfrowego Brandlective Communications Ltd., która zajmuje się tym zagadnieniem.
Wiele firm, w tym Brandlective, oferuje bezpłatny audyt SEO online. Są one dobrym punktem wyjścia, aby pomóc Ci zdecydować, czy chcesz zatrudnić specjalistę.
Badania nad słowami kluczowymi i frazami
Słowa kluczowe i zwroty to terminy, które Twoi klienci wpisują do wyszukiwarki, aby znaleźć takie firmy jak Twoja. Dla optymalizacji SEO twojej strony ważne jest, aby znać i używać odpowiednich słów kluczowych.
Prawdopodobnie masz już listę tego, co uważasz za właściwe słowa kluczowe. Przetestuj je, aby określić, czy ludzie rzeczywiście używają ich poprzez darmowe narzędzia, takie jak Ubersuggest i Google Ads Keyword Planner.
"Kiedy już poznasz swoje słowa kluczowe, będziesz chciał mieć pewność, że używasz ich w sposób strategiczny na swoich stronach internetowych" - mówi Jessica Rhoades z firmy Create IT Web Designs. Dodaje, że Yoast SEO, bezpłatna wtyczka do stron WordPressa, może pomóc upewnić się, że używasz swoich słów kluczowych we właściwych miejscach.
Uruchomić bloga
Blog pomaga w SEO na wiele sposobów. Oprócz tego, że jest domem dla świeżych treści z kluczowymi słowami, których będą szukali Twoi klienci, utrzymuje ludzi na Twojej stronie dłużej. Ponadto, blog daje Ci możliwość zamieszczania linków do innych godnych zaufania stron w Twoich treściach, a także do innych stron, które mogą zawierać linki do Twojej strony. Wszystko to poprawia Twoją SEO i pomaga podnieść Twój ranking w wynikach wyszukiwarek.
Nie wiesz, o czym piszesz? "Weź pod uwagę najważniejsze wyzwania, z jakimi borykają się Twoi klienci i stwórz treści, które rozwiążą te problemy", mówi Stacey Kehoe.
Upewnij się, że Twoja strona jest przyjazna dla telefonów.
Telefony komórkowe stanowią obecnie około połowy wszystkich wyszukiwań i oczekuje się, że liczba ta wzrośnie. Jeśli Twoja witryna nie jest "mobilna" - czyli układ i rozmiar automatycznie dostosowują się do ekranu smartfona - przegapisz ten potencjalny ruch.
"Z naszego doświadczenia wynika, że wielu właścicieli małych firm nie przetestowało nawet, czy ich strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych", mówi Alexander Kehoe. Upewnij się, że twoja jest. Jeśli nie, załatw to.
Stwórz bezpłatną listę "Google My Business".
Google My Business, bezpłatna opcja z największej na świecie wyszukiwarki, ma na celu pomóc w wysyłaniu ruchu osobowego do firm z fizycznej lokalizacji, takich jak sklepy i restauracje. Firmy, które podróżują do lokalizacji klientów - technicy komputerowi i mobilni ratownicy psów, na przykład - mogą również tworzyć listy.
Dodaj jak najwięcej informacji do swojej oferty, wypełniając każde pole i upewniając się, że dodajesz zdjęcia. "Wypełnienie każdego pola i każdego miejsca na zdjęcia daje Ci 'mikro-punkty'," mówi Rhoades.
Kontynuuj monitorowanie "rankingu strony" Twojej firmy - gdzie pojawia się ona w wynikach wyszukiwania - i dokonuj zmian, aż zobaczysz postępy. "Dobre wdrożenie SEO będzie stanowić wartość dodaną dla Twojej firmy przez lata," mówi Stacey Kehoe. "A dobre SEO staje się lepsze z wiekiem. Im więcej uwagi, tym lepiej działa."
Najnowsze Artykuły
- Copywriting
- 7 września 2022
- 0
Czym zajmuje się copywriter?
- Internet
- 7 marca 2022
- 0