- Pozycjonowanie stron
- 30 kwietnia 2020
- 0
Jak usprawnić ruch na Twojej stronie internetowej
Masz stronę internetową dla swojej firmy, ale, niestety, nie otrzymujesz wielu odwiedzających. Po zainwestowaniu tak dużo czasu i energii, jesteś coraz bardziej sfrustrowany, że ruch na stronie jest niski.
Konsumenci są bardzo oszczędni - 81% z nich przeprowadzi badania online przed dokonaniem zakupu, według agencji marketingu cyfrowego Junto. Kiedy konsumenci wchodzą na stronę internetową, powinni być w stanie łatwo odnaleźć Twoją stronę, co może im pomóc w podjęciu decyzji o zakupie od Ciebie.
Dzięki kilku wypróbowanym taktykom ekspertów, można zwiększyć ruch na stronie i przyciągnąć więcej potencjalnych klientów.
Oto jak zacząć.
Jak używać płatnych reklam
Jednym ze sposobów na zwiększenie ruchu na stronie internetowej jest inwestowanie w reklamy Google, które pojawiają się w górnej części wyników wyszukiwarki, lub Facebook reklamy, które użytkownicy widzą na swoich kanałach informacyjnych. Według Jonathana Chan, szefa marketingu w Insane Growth, kluczem do efektywnego wykorzystania tych platform cyfrowych reklam jest ustalenie punktów bólu publiczności.
"Oznacza to, że wiesz dokładnie, czego twoi odbiorcy szukają i kierujesz do nich odpowiednią reklamę lub fragment treści, tak aby nie musieli się martwić, że odwiedzą twoją stronę", mówi.
Kiedy wymyślasz płatne kampanie reklamowe, upewnij się, aby zbadać, jakie słowa kluczowe twoja publiczność zazwyczaj szuka (poprzez narzędzia takie jak Moz lub Google Keyword Planner), a następnie przedstawić im kuszącą ofertę, która jest dokładnie to, czego szukają.
Czym jest optymalizacja działania wyszukiwarek?
Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek (SEO) to sposób na organiczne kierowanie ruchu na stronę internetową. Cody Warren, specjalista SEO w Hook Agency, mówi, że potrzebna jest gruntowna strategia SEO, która obejmuje "wykorzystanie marketingu treści, badania słów kluczowych i SEO na stronie do regularnego publikowania treści, które dodają wartość Twoim użytkownikom i są unikalne i dokładne".
Jeśli chodzi o marketing treści, należy ustalić, jakie tematy interesują odbiorców, "i stworzyć wysokiej jakości treści, które będą odpowiadały zamiarowi wyszukiwania odbiorców", mówi Bruce Hogan, dyrektor generalny SoftwarePundit. "Z czasem Google udostępni te treści ludziom korzystającym z jego wyszukiwarki, co spowoduje darmowy ruch na stronie".
Jeśli chodzi o używanie słów kluczowych, Alice Stevens, starsza strateg ds. treści w Best Company, mówi, że należy skupić swoją energię na słowach kluczowych, które najprawdopodobniej przyniosą korzyści Twojej firmie. "Jakie słowa kluczowe pokazują intencje nabywców? W jakich pytaniach i problemach pomaga Twoja strona? Ukierunkowanie na cele pomoże ci wygenerować cenny ruch na twojej stronie", mówi.
Możesz sam uruchomić swoją strategię SEO lub wynająć zewnętrzną agencję do jej realizacji. Warren radzi uważać na tanie agencje lub freelancerzy, którzy mogą nie wiedzieć, co robią i mogą w końcu zaszkodzić Twojej reputacji. Zamiast tego, lepiej wybrać zaufaną agencję, która jest bardzo polecana przez inne firmy.
Dlaczego powinieneś zwiększyć prędkość swojej strony
Google nie umieści Cię wysoko na stronie z wynikami wyszukiwania, jeśli Twoja strona ładuje się zbyt wolno, a ludzie nie będą mieli cierpliwości, aby trzymać się wokół Twojej strony i oglądać ją ładować przez bardzo długi czas.
Według Junto, 40% odwiedzających Twoją stronę opuści Twoją stronę, jeśli załadowanie jej zajmie więcej niż trzy sekundy. Inwestowanie w szybkość ma kluczowe znaczenie, mówi Matt Benevento, szef zespołu SEO w Geek Powered Studios, ponieważ "Szybkie strony mają również lepsze doświadczenia użytkownika, co zwiększy konwersje i sprzedaż".
Aby zwiększyć prędkość i ruch na swojej stronie internetowej, przejdź do PageSpeed Insights, wpisz swój adres URL i dowiedz się, jak szybko Twoja strona ładuje. PageSpeed Insights udzieli Ci wskazówek, co możesz zrobić, aby Twoja strona ładowała się szybciej.
Korzystanie z tych taktyk konsekwentnie i outsourcingu pomocy, jeśli potrzebujesz to będzie prowadzić ruch na swojej stronie internetowej. Ostatecznie, inwestując w płatne reklamy i SEO, i zwiększenie prędkości witryny, masz zamiar zwiększyć swój wynik finansowy i pomóc swój biznes rozwijać się.
Najnowsze Artykuły
- Copywriting
- 7 września 2022
- 0
Czym zajmuje się copywriter?
- Internet
- 7 marca 2022
- 0