- Internet
- 30 kwietnia 2020
- 0
Google przełącza usługę zakupów na darmowe oferty
Dotarcie do potencjalnych klientów online będzie teraz łatwiejsze dla detalistów i małych firm.
Google ogłosił, że teraz pozwoli każdemu właścicielowi firmy, który sprzedaje swoje produkty online, na bezpłatne umieszczenie swoich zapasów na firmowej platformie Google Shopping.
Do tej pory firmy internetowe były zobowiązane do płacenia za umieszczenie reklamy w Google Shopping, ale gigant wyszukiwania postanowił to zmienić, aby pomóc sprzedawcom detalicznym i małym firmom lepiej dotrzeć do klientów w czasie trwającej pandemii wirusa koronaawirusowego.
W postu na blogu zapowiadającym zmianę, prezes handlu w Google, Bill Ready wyjaśnił, jak ruch będzie korzystny dla detalistów, reklamodawców i kupujących, mówiąc:
- Google bierze na siebie Amazon z nowym portalem zakupowym
- Dzięki temu nowemu narzędziu Google mógłby wyeliminować sieci VPN dla milionów osób.
- Sprawdź również naszą ofertę najlepszego oprogramowania do koszyka.
"Przy setkach milionów wyszukiwań zakupów w Google każdego dnia, wiemy, że wielu sprzedawców detalicznych ma w magazynie przedmioty, których ludzie potrzebują i są gotowi do wysyłki, ale są mniej rozpoznawalne w Internecie. Dla sprzedawców detalicznych zmiana ta oznacza darmową ekspozycję dla milionów osób, które codziennie przychodzą do Google na zakupy w celu zaspokojenia swoich potrzeb. Dla kupujących oznacza to więcej produktów z większej liczby sklepów, które można odkryć w zakładce Zakupy Google. Dla reklamodawców oznacza to, że płatne kampanie mogą być teraz wzbogacone o darmowe oferty".
Zakupy Google
Nowa darmowa opcja dla Google Shopping wejdzie w życie 27 kwietnia i według Ready'a, w ciągu najbliższych kilku miesięcy będzie również rozwijana na całym świecie.
Klienci, którzy wcześniej płacili za promocję niektórych swoich produktów na platformie, będą teraz mogli za darmo wystawić swoje pełne zapasy, podczas gdy nowi użytkownicy mogą teraz ubiegać się o umieszczenie swoich ofert za darmo w Google's Merchant Center.
Dodatkowo Google ogłosił, że współpracuje z PayPal, aby umożliwić handlowcom połączenie ich kont. Pozwoli to na przyspieszenie procesu integracji z serwisem, a jednocześnie pozwoli firmie na zapewnienie najwyższej jakości wyników dla jej użytkowników.
Google planuje również kontynuować ścisłą współpracę ze swoimi dotychczasowymi partnerami, w tym Shopify, WooCommerce i Big Commerce, aby pomóc sprzedawcom w zarządzaniu ich produktami i zapasami.
Najnowsze Artykuły
- Copywriting
- 7 września 2022
- 0
Czym zajmuje się copywriter?
- Internet
- 7 marca 2022
- 0