- e-commerce
- 30 kwietnia 2020
- 0
Jak otworzyć swój sklep internetowy w sześciu prostych krokach
Sprzedaż online, lepiej znany jako e-commerce, naprawdę trafił w dziesiątkę. W rzeczywistości, Forrester informuje, że sprzedaż w e-handlu w 2011 roku przekroczyła 202 miliardy dolarów i przewiduje się, że wzrośnie o 62% i osiągnie poziom 327 miliardów dolarów w 2016 roku. Z tak dużą ilością pieniędzy na stole, być może nadszedł czas, aby zastanowić się nad przeniesieniem swojej firmy do sieci. Na szczęście, rozpoczęcie działalności jest łatwiejsze, niż mogłoby się wydawać.
Sprawdź te sześć prostych kroków do otwarcia udanego biznesu online:
- Zdecyduj, jakie produkty sprzedawać. Zanim cokolwiek zrobisz, ważne jest, aby zdecydować, jakie rodzaje towarów będziesz sprzedawać online. Niezależnie od tego, co wybierzesz, ważne jest, aby pracować z produktami, które jesteś pasjonatem. Szanse są, będziesz pracować z tymi produktami dzień w dzień, więc upewnij się, że jest to coś, co nie będzie łatwo nudzić cię w przyszłości. Jeśli nie masz produktów pod ręką, rzuć okiem na różnych dostawców drop-shipping - możesz wygodnie wybrać z ich listy produktów i sprzedawać je na własnej stronie.
- Wybierz najlepsze rozwiązanie e-commerce dla siebie. W zależności od Twojego budżetu i poziomu wiedzy, następnym krokiem jest podjęcie decyzji, który typ rozwiązania e-commerce jest idealny dla Twojego sklepu:
- Hosted: Rozwiązania hostingowe mieszczą Twoją stronę internetową na swoich serwerach, a także zapewniają oprogramowanie internetowe do budowy i zasilania sklepu internetowego. Ten typ jest najlepiej nadaje się dla początkujących w budowie strony internetowej.
- Licencjonowany: Licencjonowane rozwiązania to nieszablonowe platformy, które instalujesz na komputerze. W przeciwieństwie do rozwiązań hostowanych, musisz znaleźć swój własny hosting i zabezpieczenia, co może być trudne.
- Open source: Rozwiązania open source to zazwyczaj darmowe pliki do pobrania, które wymagają zbudowania strony od podstaw. Chociaż jest to świetny wybór, aby w pełni dostosować stronę do własnych potrzeb, należy się spodziewać ciężkiego programowania, aby skonfigurować stronę - co może oznaczać, że będziesz musiał kogoś zatrudnić.
- Zacznij budować swój sklep. Teraz nadszedł czas, aby zacząć budować swój sklep. W zależności od rodzaju wybranego rozwiązania, będziesz chciał poznać jego funkcjonalność i rozpocząć konfigurację ważnych stron, w tym stron dotyczących produktów i kategorii, strony głównej i treści, i wiele innych. Pamiętaj, że będziesz chciał wziąć pod uwagę branding i projektować na każdym kroku - to ważne elementy sukcesu każdej strony e-commerce.
- Wybierz nazwę domeny. Twoja nazwa domeny jest adres internetowy (URL), gdzie klienci znajdą Twój sklep internetowy. To jest duża decyzja biznesowa, więc nie bierz tego lekko. Jeśli możesz, wybierz nazwę domeny, która jest krótka, prosta i opisuje swoją firmę. Po tym, zdecydować się na rozszerzenie (.com, .biz, .net) i zarejestrować go u dostawcy nazwy domeny.
- Zapłaćcie. Wszyscy jesteśmy w biznesie, by zarabiać pieniądze, prawda? Następnym krokiem przed uruchomieniem sklepu jest podjęcie decyzji, w jaki sposób będziesz otrzymywać płatności od swoich klientów. Wiele first-timers rozpocząć z PayPal lub Google Checkout, ale masz również możliwość przyjmowania kart kredytowych bezpośrednio na swojej stronie, która jest preferowaną i bardziej profesjonalną drogą. Jeśli tak jest, będziesz chciał zbadać opcje przetwarzania kart kredytowych, w szczególności konta handlowe, aby upewnić się, że jesteś jasne na wszystkich stawek i drobnego druku.
- Sprzedaj swoją firmę. Kiedy Twoja strona jest już gotowa do oglądania przez świat, musisz odwieźć klientów do swojego sklepu z marketingiem. Niezależnie od tego, czy korzystasz z poczty elektronicznej, mediów społecznościowych, SEO czy innych form marketingu internetowego, ważne jest, abyś dzielił się swoim sklepem z masami. Innymi słowy, nawet jeśli masz najbardziej niesamowitą witrynę na świecie, jeśli nikt nie może znaleźć Twój sklep, będziesz miał trudności z płaceniem rachunków.
Sprzedaż online może być satysfakcjonującym doświadczeniem, które pozwala na wyrażenie siebie i swojego ducha przedsiębiorczości. Co ważniejsze, może to być sposób na rozpoczęcie nowego biznesu lub rozwinąć istniejący. Jeśli jesteś gotowy do rozpoczęcia działalności, te sześć kroków może pomóc utrzymać Cię na właściwej drodze do sukcesu.
Najnowsze Artykuły
- Copywriting
- 7 września 2022
- 0